Üniversitemizde faaliyet gösteren öğrenci Kulüplerinin/Topluluklarının kurulma ve denetim işlemleri Öğrenci Kulüpleri ve Toplulukları Koordinasyon Kurulu tarafından yapılmaktadır. Faaliyet alanlarına göre Kulüpler ve Topluluklar olmak üzere iki türde kurulabilirler.
Öğrenci Toplulukları/Kulüpleri; kuruluş, güncelleme, etkinlik ve diğer işleyiş süreçlerinde Afyon Kocatepe Üniversitesi Öğrenci Toplulukları ve Kulüpleri Yönergesi doğrultusunda faaliyet gösterir.
Hazırlanan Kulüp Kurma -Güncelleme Belgelerinin;
Kulüp başvuruları için her yıl Şubat ayı sonuna kadar ilgili akademik birime,
Topluluk başvuruları için her yıl Mart ayı sonuna kadar SKS' ye iletilerek kuruluş işlemleri başlatılır.
Yeni Topluluk/Kulüp Kurmak İçin Gerekli Belgeler
a) Topluluk/Kulüp Tüzüğü Örnek Dosya için tıklayınız
b)Topluluk/Kulüp Üye Bildirim Formu (en az 18 öğrenci) Örnek Dosya için tıklayınız
c)Kuruluş Talep Formu Örnek Dosya için tıklayınız
ç)Faaliyet Planı Örnek Dosya için tıklayınız
d)Danışman Kabul Formu Örnek Dosya için tıklayınız
Kulüp Güncellemek İçin Gerekli Belgeler
a)Güncelleme Talep Formu Örnek Dosya için tıklayınız
b)Topluluk/Kulüp Üye Kayıt Formu (en az 18 öğrenci) Örnek Dosya için tıklayınız
c)Genel Kurul Sonuç Bildirim Formu Örnek Dosya için tıklayınız
ç)Faaliyet Planı Örnek Dosya için tıklayınız
d)Yıllık Faaliyet Plan Harici Gerçekleştirilen Faaliyetler Bildirimi Örnek Dosya için tıklayınız
e)Danışman Değişiklik Formu Örnek Dosya için tıklayınız